Παρασκευή 23 Μαΐου 2025

ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΟΜΟΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΘΟΛΟΥ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΙΚΕΣ


Στα 1.400 π.Χ. ο διάδοχος του Μωυσή, Ιησούς του Ναυή (Γιωσούα ή Γιαχβέ < «ο Σωτήρας») αναλαμβάνει να συνεχίσει την πορεία του περιούσιου λαού και να οδηγήσει τους Ισραηλίτες στην Χαναάν, τη Γη της Επαγγελίας.
Αφού τους περνάει άβρεχτους (ξανακάνοντας το ίδιο κόλπο της Ερυθράς Θάλασσας του Μωυσή) τον ποταμό Ιορδάνη, φτάνουν στην Ιεριχώ και στρατοπεδεύουν έξω από τα περίφημα Τείχη της.
Εκεί συμβαίνει ένα ακόμα μαγικό! Σαλπιγκτές που ακολουθούσαν τους εφτά ιερείς, περιέφεραν επί έξι μέρες την Κιβωτό της Διαθήκης, έξι φορές γύρω απ' τα Τείχη και σάλπιζαν ασταμάτητα.
Την έβδομη μέρα, κάνουν και έβδομη βόλτα και ω του θαύματος! τα τεράστια, απόρθητα Τείχη της πόλης γκρεμίζονται με μιάς. 
Έτσι εύκολα οι Ισραηλίτες μπαίνουν στην πόλη και κατασφάζουν οτιδήποτε ανέπνεε... άνδρες, γυναίκες, παιδιά και ζώα. 
Συγκεκριμένα αναφέρεται: «... καθαρίζοντας τη Γη της Χαναάν από τα νήπια και τις έγκυες γυναίκες...»

Τα παραπάνω, τα αναφέρει (με ακόμα περισσότερες, ανατριχιαστικές λεπτομέρειες) ο ίδιος ο επικεφαλής-συγγραφέας στο βιβλίο του με το όνομα του «Ιησούς του Ναυή», που έχει «ανακηρυχτεί» από τους παροικούντες την Ιερουσαλήμ, ως το 6ο τεύχος του Πεντάτευχου (δηλ. η Παλαιά Διαθήκη, άλλως το εβραϊκό Τανάκ) και έτσι μιλάνε για Εξάτευχο!

═══════════════

𝝟𝝖𝝩𝝖𝝟𝝠𝝚𝝞𝝙𝝖 (εξοργιστική): Ο συγγραφέας επίσης γράφει, (δικαιολογίες φυσικά... καθαρά αντισημιτική αυτή η θέση 🤗) για να κατανοήσουμε γιατί έγινε η θανάτωση των Χαναναίων: 
𝟭⁰ γιατί αυτοί οι τύποι πίσω απ' τα Τείχη ήταν ειδωλολάτρες 🤭 
𝟮⁰ είχαν επιδοθεί αυτοί νωρίτερα σε πολύ σκληρότερες πράξεις («εσείς το ξεκινήσατε, εντάξει;») οπότε εφαρμόστηκε το γνωστό εβραϊκό τσιτάτο «οφθαλμόν αντί οφθαλμού») και 
𝟯⁰ όλο αυτό το αιματοκύλισμα, ήταν μια μορφή θεομηνίας κατά των απίστων, που η εκτέλεση της ανατέθηκε στον Ισραηλίτικο λαό... ΟΚ, παραδίνομαι 🤭
═══════════════
ℹ️ Η λιθογραφία «Η Άλωση της Ιεριχούς» (με βάση το βιβλίο «Ιησούς του Ναυή») είναι του 1907, με εικόνες της Βίβλου μια έκδοση της Providence Lithograph Company (1880-1975)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου