Η Κίνα έχει πλέον το μεγαλύτερο σιδηροδρομικό δίκτυο υψηλών ταχυτήτων στον κόσμο, το οποίο μάλιστα υπολογίζεται ότι θα διπλασιαστεί την επόμενη δεκαετία.
Την ίδια στιγμή όμως είναι μια από τις λίγες χώρες που εξακολουθούν να κινούνται με ατμομηχανές, μεγάλος αριθμός αμαξοστοιχιών.
Το 1985 κυκλοφορούσαν 10.000 ατμήλατες αμαξοστοιχίες καθημερινά. Σήμερα έχουν μείνει μόνο μερικές εκατοντάδες.
Ο περισσότερες αμαξοστοιχίες που κινούνται με ατμό, κυκλοφορούν στη περιοχή της επαρχίας Gansu στη βόρεια Κίνα, όπου υπάρχουν πολλά ορυχεία άνθρακα και δίκαια η περιοχή έχει χαρακτηριστεί σαν η τελευταία πατρίδα των "steam-powered trains".
Αυτό το τραίνο στη πόλη Baiyin της επαρχίας Gansu, είναι μια από τις τελευταίες τακτικές αμαξοστοιχίες στο κόσμο που κινούνται με ατμό.
Δυο ατμομηχανές σε λειτουργία στο ορυχείο Sandaoling της επαρχίας Xinjiang.
Η επαρχία Liaoning έχει πολλά ορυχεία και εργοστάσια που εξακολουθούν να χρησιμοποιούν τις ατμομηχανές για καθημερινή μετακίνηση.
Κάθε πρωί στο βιομηχανικό συγκρότημα της Liaoning, που ξεκινάει μια νέα εργάσιμη ημέρα, όταν οι ατμομηχανές "υδρεύονται" η περιοχή καλύπτεται από ατμό.
Η ρύπανση που προκαλούν στο περιβάλλον οι μηχανές που καταναλώνουν κάρβουνο, είναι ένας από τους κύριους λόγους που καταργούνται σταδιακά.
Ο θερμαστής τροφοδοτεί με κάρβουνο την ατμομηχανή.
Η μηχανή της ατμήλατης αμαξοστοιχίας με πλήρη ισχύ ιπποδύναμης, διασχίζει μια χιονισμένη κοιλάδα στη Βόρεια Κίνα.
Η αμαξοστοιχία "ρολλάρει" μπροστά από μια ισόπεδη διάβαση.
Εργαζόμενοι στα ορυχεία άνθρακα στην Sandaoling, της επαρχίας Xinjiang.
Η τελευταία ατμομηχανή που κατασκευάστηκε στα τέλη της δεκαετίας του '90.
Δυο ατμομηχανές μεταφέρουν άνθρακα από το ορυχείο του Sandaoling, προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες των υπόλοιπων για να εργαστούν 24 ώρες την ημέρα.
Οι μηχανοδηγοί κατεβαίνουν από την ατμομηχανή, μετά από νυκτερινή βάρδια στο σταθμό του Dongbolizhan.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου